sobota, 11 czerwca 2011

I znów po przerwie...

     Coś mi się ostatnio czas nie bardzo chce rozciągać, ciągle mi go brakuje... A pracy mam powyżej uszu, zastanawiam się jak zdążę ze wszystkim. Chciałam pokazać kartkę na rocznicę ślubu, ostatnio takie miałam zamówienie. Niestety, klientka przyszła dzień wcześniej i nie zdążyłam zrobić zdjęć. Trudno.
     A dzisiaj wykończyłam kartkę imieninową. Miało być dużo czerwieni. I trochę błyskotek.
 No więc bardzo proszę, czerwona i z błyskotkami:)










    Kartka już powędrowała do klientki i na szczęście się podobała. Teraz mogę siadać do kolejnych... Ostatnio sztalugi są na topie :D Sporo mam ich do zrobienia, a czasu - jak na lekarstwo... W każdym razie teraz nie będzie długiej przerwy, będę miała co pokazywać :D
I tym optymistycznym akcentem żegnam się na dzisiaj :) Pędzę do roboty!
Do zobaczenia!

7 komentarzy:

kasia123 pisze...

Śliczna karteczka.

Ataboh pisze...

Ta kartka mnie zaskoczyła jakoś mi do ciebie nie pasuje... chociaż nic jej nie brak ;-)

Anna Maria pisze...

Hmmm mówisz Beata, że jakaś taka nie do końca Magdowa? Może masz racje, ale bardzo mi się podoba!!

karola pisze...

Bardzo mi się podoba,super dobierasz kolorki.Pozdrawiam.

alina pisze...

Cudowna:)
Zapraszam na Moje Candy:)Pozdrawiam!

Atkabe pisze...

Magda, bardzo ładna karteczka i pięknie zapakowana.

Pelargonia pisze...

Dziękuję Wam bardzo! :* Beatka, może i ona "nie moja" ale taka mi wyszła :D Teraz więcej takich "nie moich" będzie ;)
Alina, miło mi Cię gościć :)