niedziela, 31 lipca 2011

Same cudowne rzeczy!

    Spotkała mnie miła niespodzianka! :) Jako raczej początkująca blogerka nigdy wcześniej nie dostałam żadnego wyróżnienia... I raczej nie spodziewałam się, jest tyle fantastycznych blogów, że moja Szufladka i mój skromny dorobek wypadają przy nich bardzo blado...Tymczasem spotkała mnie ta przyjemność - dzięki Madzik :)
Zasady mówią, że trzeba napisać 7 rzeczy o sobie... Hmmm, zastanówmy się...
       1.  Nie znoszę zakupów ciuchowo - obuwniczych
       2. Jestem zdolna zutylizować każdą dostępną kwotę w sklepach craftowych i papierniczych :)
       3. Uwielbiam lody o smaku czarnej porzeczki
       4. Lubię tapetować ściany :)
       5. Nie lubię złotej biżuterii
       6. Zawsze gdy siadam do jakiegoś rękodzieła myślę o mojej babci, po której odziedziczyłam miłość do robótek (jako jedyna w rodzinie...)
       7. Chciałabym mieć duży teleskop :)
     Nad blogami, które chciałabym wyróżnić muszę się zastanowić. I czy w ogóle to robić. Po pierwsze - nie każdy sobie tego życzy. Po drugie - wyróżnień jest mniej niż zasługujących na nie blogów. Więc pomyślę :)

     A TERAZ ZRZUCAM BOMBĘ!  :)
Byłam w trakcie pisania tego posta, gdy napisała do mnie Beata, że wygrałam candy w E-Craft... Nie miałam o tym pojęcia, bo jakoś nie sprawdzałam wcześniej, zajęta otrzymanym wyróżnieniem. No i wiecie co? Jestem wniebowzięta, w szoku i w ogóle nie mam pojęcia co powiedzieć poza ogromnym DZIĘKUJĘ! Zajrzyjcie TUTAJ, a zrozumiecie, że dzisiaj mam powody, by tańczyć z radości!
Co niniejszym idę uczynić :)
Do zobaczenia!

5 komentarzy:

Madzik pisze...

Oj zazdroszczę, zazdroszczę!!! I WIELKIE GRATULACJE!!!

Alza pisze...

Madziu, gratuluję :)

ZUzanna pisze...

no no.. Gratulacje!! :D

u Alojka pisze...

to sie nazywa miec szczescie!!!

Atkabe pisze...

Gratuluję !!!