wtorek, 5 marca 2013

Na różowo, na niebiesko

     Dzisiaj dwie jednakowe (prawie) kartki dzieciowe. Dla dziewuszki i dla małego faceta. Jednakowe (prawie), bo tak chciała pani ze sklepu. No i powstały, bardzo proszę, wykorzystałam do nich papiery folia kupione kiedyś w lidlu.










    
     Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze pod kartkami wiosennymi! Chyba udało się pozaklinać trochę wiosnę, bo pogoda jest piękna i już rankiem ptaszki mnie budzą :) Zwłaszcza jeden kos, który mieszka gdzieś w pobliżu i gwiżdże o 5 rano :D A podobno kosy zwiastują wiosnę, więc pewnie lada moment zrobi się zielono :)

Tyle na dzisiaj :)
Do zobaczenia!

2 komentarze:

Suzeja pisze...

No i gdzie jest ten komentarz?? a tak dużo napisałam...
Jeszcze raz... Madziu, karteczki jak cukiereczki, obydwie śliczne!!!
Dziękuje za pomoc :D

Pelargonia pisze...

Weroniko, dochodzą mnie słuchy, że zdarzają się kłopoty z pisaniem komentarzy. Czasem pomaga odświeżenie strony, ale tak naprawdę to nie mam pojęcia czym to jest spowodowane...